czwartek, 29 września 2016

Coś co mnie wkurza xD

Heeja xD

Witam..
Witam..
Witam..




Więc przejdzmy do rzeczy..
Dziś post będzie o wkurzających sytuacjach na msp
Pewnie wielu z was czasem się wnerwia przez pewne rzeczy związane z tą piękna grą XD
Ja na przykład tak ..
A więc


#1

Dziecko proszące o ciuchy







Taak , jak ja to uwielbiam kiedy ktoś mi grozi XDD


#2



Kiedy chcesz do kogoś napisać przed 24..
ale ktoś ci to popsuje bo:



#3

Gdy nie jesteś vip a chcesz se kupic ladna , piekna bluzke




#5

Odpalasz boosta za swoje ostanie diaxy ( kiedys w moim przypadku xD ) ale nikt ci nie pomoże






#6

Rozkmina jak masz ładnie wyglądać :




Jesteś w klinice piękna i chcesz zmienic wyglad



-Hmm może te oczy ..


-A może te..
-Dobra musze zmienic kolor..





- O kurdę nie pasuje mi do koloru skóry ... XD




I widzisz takie życie XDD
to sa dla mnie najbardziej wkurzajace sytuacje , a jakie sa dla was ? XD

Dziś to na tyle papa xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz