sobota, 3 września 2016

OSZUSTKA NA MSP -.-

Heej <3
Sory ze ostatnio nie robilam postow , czyli przez miesiac xD
Postaram sie robic ich wiecej ;-;

Dziś tematem będzie pewna pani c:




Śmieszna c:
zablokowala mnie pozdro

Bo to oszustka -.-




zrobiłam screena z innego konta , to własnie pisze w jej statusie , ze daje pozdra za grafy , lub listy, chyba raczej  jej sie cos pomyslilo , bo blokuje B)

Dałam jej liste pierwsza , ale jej sie pozdro pomylilo z blokada i jest jak jest
Zreszta , nie tylko mnie w taki sposob oszukała bo:




ta ...

ale na pewno tez wiecej osob tam mialo jak ja, nadal pewnie je oszukuje ...
NIE LUBIE OSZUSTÓW .
NIKT .

Nie polecam jej ...
ten kto ma ja w znajomych niech uwaza,albo niech ja zablokuje

Dzis to chyba na tyle, niedlugo beda moze kolejne posty <3 xDD


Pozdrawiam ,, NIE oszóstów ''



Paaaa <3!!

PAN DELFIN ._.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz