piątek, 23 września 2016

TYDZIEŃ UNIKATÓW !

Heeej <3

Dziś będzie coś niezwykłego XDDD

Są już unikaty , chociaż już milion osob na msp o tym wie xD
Wszyscy sie ciesza
Ja tez <3!

Jest super
Unikaty sa mega fajne



Unikatowy motyw ..
Przypomina wam coś to tło? Bo mi owszem
Takie tło bylo dawno temu jeszcze w 2011 roku na starym msp
TE czasy ..
niestety nie zostanie na zawsze , lecz tylko na tydzien
ale fajnie popatrzec xd


Pierwsza i druga strona unikatów w sklepie:



Trzeciej i czwartej juz mi sie nie chcialo xD
i tak je juz kazdy widzial pozdro xD

Osobiście - najbardziej sie cieszyłam z trzech unikatów jakie zobaczyłam :




Dla mnie te 3 są najlepsze <3
ALE WSZYSTKIE MAJA JAKAS WARTOSC , WKONCU TO UNIKATY XD


Dobra , dzis to na tyle , milego kupowania unikatow , streszczac sie bo tydzien
szybko minie <3
Paaa





Delfineq177 <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz