niedziela, 6 listopada 2016

5 TEŁ TAG

Elo.

A więc , kolejny CHALLENGE jak możecie się domyślać B)
Zostałam nominwana przez Klaudię , znowu xD


Zapraszać.

Ja nominuję każdego , kto prowadzi bloga , ten kto chce.
Challenge polega na opisaniu 5 teł, pokazaniu ich.



                                                   #1 TWOJE ULUBIONE TŁO



Mam wiele ulubionych teł.Ale to jako pierwsze zwróciło moją uwagę.
.. Fajne kolory.Jest to tło jesienne , lubie bardzo tą porę roku.
Można zauważyć odbijające się promienie słońca na ziemię.
Liście spadające z drzew też podkreślają fajnie tło.

Nazywa się Awesome Autumn.Kosztuje 400sc.


                                       #2 TŁO KTÓRE PRZYPOMINA CI JAKIEŚ MIEJSCE



Tło przypomina mi salę gimnastyczną , w której ćwiczę karate.
Chociaż na pierwszy rzut oka nie przypomina takiej samej sali.
Gdyby nie ten napis DANCE, byłaby bardziej podobna , ale różnicy i tak wielkiej nie ma.

Nazywa się Dance It Up.Kosztuje 500sc.



                                         #3 TŁO KTÓRE NAJCZĘŚCIEJ UŻYWASZ




Furory nie robi wiem xD.
Ale do seków najczęściej uzywalam tego tla..Dlaczego?
Nie chciało mi się zmieniać xD
Tło jest nadzwyczajne , każdy z nas je ma od poczatku naszej gry.
Stąd się zbytnio nie wyróżnia.

Nazywa się School Hallway Day.Kosztuje 550sc.



                                     #4 TŁO KRÓRE TWOIM ZDANIEM JEST NAJŁADNIEJSZE


                                           

Jest według mnie mega ładne.Uwielbiam takie kolory.Jak można zauważyć
Podłoże się trochę świeci, może przez te gwiazdy na niebie xD
Niebo jest bardzo piękne ( kilku kolorowe )
Możemy zobaczyć ciemno fioletowy domek.Oświetlony.
Kolory w tym tle są bardzo fajnie dobrane , przez co mi się bardzo podoba.

Nazywa się Snow Fight.Kosztuje 400sc.


                                               #5 TŁO KTÓREGO NIE LUBISZ

                                         


To tło mi się nie podoba przez pryzmat kolorów.
Nie pasują do siebie. Są i tak nie fajne xD
*HEJT*
Nic tam nie ma,może jakiś telefizor, nie wiem czy to kino czy co... totalna pustka xD

Nazywa się Fashion Show.Kosztuje 550sc.


Ok.. to na tyle , kończymy CHALLENGE, dziękuję za nominację.
Pozdrawiam wszystkich , to teraz kolej na was xD

Papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz