sobota, 5 listopada 2016

Coś NA JESIEŃ.

Witam państwa B)

Dziś będzie post jesienny , czyli looki , animacje , rzeczy do pokoju
związane z jesienią.


Ok. Mam dla was look:
Wygląda on tak:




Nie wiem czy ładny xD


Niestety, osoby , które nie mają VIPA nie kupią go , więc pomyslałam
że zrobię jeszcze jeden look bez ciuchów VIP



Podoba się ?
Dla mnie nawet nawet.

Może teraz jakaś animacja jesienna xD


#1


W sumie mogłaby pasować bardziej do lata , bądż wiosny , ale z jesienią mi się też
kojarzy.


#2



#3



Mi tam się podobają ... xD
Więcej jest animacji podobnych
więc wiecie - ja tylko doradzam xD


Teraz czas na rzeczy do pokoju.
W sumie , najlepiej coś , co kojarzy nam się z liśćmi , może jakimiś roślinami.

#1


Ok.. No to liście xD
Możemy je znaleźć w kategorii OGRÓD na str. 14
Ja zmieniłam kolor , wy też możecie xD

#2



Fajne według mnie.
Tanie , nie dla VIP
więc spk.
Możemy to znależć również w kategorii OGRÓD na str. 11


#3


Czas na jakiegoś zwierzaka , najlepszy będzie lis - będzie pasował do np. - Ogrodu
Ten , kto by takiego chciał , może go znaleźć w kategorii ZWIERZĘTA & PUPILE na str.16

#4
Może byś też sowa xD


Katerogia ta sama , w której możemy znależć tego liska xD
Str.13

Nie wiem czy wam się to wszystko podoba
Ja tylko chciałam doradzić w swoim guście.
Mam nadzieję że post się przydał troche

Dziś to na tyle , pozdrawiam i do zobaczenia
PAA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz