wtorek, 1 listopada 2016

Nowości na MSP

SIEMANKO.

Dziś wylatuje z newsami na MSP xD

A więc , już bardzo dużo osób o tym wie że :




Pojawiła się taka opcja jak ,, Dawanie animacji ''
Jest to mega fajne według mnie.
Kiedyś się tak zastanawiałam..
- Czemu nie można dawać animek xD

A teraz już na odwrót..
MOŻNA

I GIT.

PS: Pozdrawiam tą osobę , która mi dała te animacje <3 xD


Ok. Kolejna nowa rzecz która się pojawiła:


Hmm.. Fajne
Zawsze każdy do siebie pisał - czy chcesz vipa ?
Teraz jest taka opcja , chyba lepsza, może nie będzie już tyle włamów.


Gdybym dostała od kogoś ...
MARZENIA xD

Spoko jest to według mnie.
Według was pewnie też.

O czym zrobić następny post?
Ten,kto to czyta niech mi napisze na msp
Jakies normalne pomysły KEK xD


Oks ,dziś to na tyle
Do zobaczenia niedługo!!




                                                     POZDRAWIAM WSZYSTKICH B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz