piątek, 14 października 2016

Gwiazdy MovieStarPlanet.

No cześć.
(:

Dzisiejszy post będzie o gwiazdach grających na Moviestarplanet , które według mnie bardzo się
różnia od siebie ( choć mają prawie takie same levele ).Wybrałam kilka gwiazd , o których dziś napiszę.
Pierwsza ( w sumie najbardziej wyrużniającą się od innych )
JEST JUNA13


Ostatnio wiele osób sądzi , że Juna ma tak bardzo wysoki level przez charlesa..
Możliwe..
Ale nie wiadomo , nikt jej za ręke nie złapał , ale przypuszczać możemy.
Ponoć wbiła ostatnio 2 levele w jeden dzien ..
To jest troche dziwne ,ponad milion ( nawet kilka milionów ) fame ...
Juna wybiła się najbardziej na sekach, dzięki którym ma taki level.


No troche tych wyświetleń ma , a to nie są aż tak bardzo stare seki , więc co chwile jej ktos zapewne
oglada..

Szkoda , że moviestars ktore robią filmy ( nawet po 3 minuty ) starają się , mają o wiele mniej
wyświetleń..
Niż jej seki ktore trwaja .. moze po 20 sekund ?

Nigdy bym nie przypuszczala , ze w rankingu tak sie duzo zmieni...
Ale jednak..
przez dluzszy czas odpuscisz se z nabijaniem lvl , a juz ktos cie wyprzedzi..
I tak wlasnie jest.
Tak bylo z Alakingą , która zawsze była pierwsza.


Ok --> teraz kolejna osoba.

EmoNisia110


Na pewno ją znacie, to jest jedyna gwiazda z tak wysokim levelem ktora bardzo lubię
Wydaje mi sie czasem , ze jest bardziej sławna od Juny xD poniewaz owiele dluzej od niej gra
Juz duzo na blogach pisali o niej , jest spoko
Nie dlatego ze mam ja w znajomych , ale piszemy czasami , znamy sie od czasow , kiedy mialam
stare konto.
Jakos tak sie stalo.
Nie robi tyle boosterow , co prawda ma tez seki - duzo wyswietlen , ale nie reklamuje sie caly czas ( powtarzam cały czas ).
Różni się trochę od Juny według mnie.Bo każdy jest inny.


Hmm.. może czas na jakiegoś chłopaka xD

Król Shymon.


Uznając - chłopak Juny13
no wiecie .. taki internetowy XD

Wybił się z tym fejmem troche dzieki niej
Popatrzcie ile gra.. 4 miesiące..
W taki czas z byle jakis sekow sie nie wbije 62 lvl
Nie wiem skąd zna June ? może z realnego życia , nie wiem tego.
Ale to tak troche wygląda.
Ona zaczęła go reklamować z filmami.. i sekami oczywiście... a później inni
FAIR ? chyba nie.



Wiele osób go zaczęło hejtować..
Czemu ?


Napisał to wtedy , kiedy usunęli ,, Hack by Lisa ''
Czyli hack ktory dawal nam 10.000 sc.
Przyznal sie ze zglosil Hacka
Juz wiele Jutuberów o nim nagrało odcinek,
nie dziwie się

Uczciwość ? zajrzyj może do słownika
Czemu ?
A skąd masz ten fejm :)
Zadaj se to pytanie.


Oto 3 gwiazdy które wybrałam , jak widać różnia się od siebie.
No cóż..
Level levelem - ale liczy się zachowanie tej osoby , i jaka jest wobec innych (:
I przy okazji.. FAIR

Pozdrawiam !


2 komentarze:

  1. Tak,Pewnego dnia sprawdzilam Highscores. miała osiemdziesiąty pierwszy poziom. Okej, ktoś mnie zablokował na tydz. ok weszłam po tygodniu, później do Highscores a tu nagle... Juna13 ma 91 LVL! jak w tydzien wbija sie 10 leveli!? O co chodzi!? Jestem MEGA MEGA zdenerwowana na Junę, więc więcej nie daje jej grafów, prezów,zaproszeń do znaj,
    pozdrawaiam,
    zuzanna wołoszyn,
    konto na MSP: Anima Uzumaki12
    nie podszywam sie pod Anime Chan XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce nie znasz mojej prawdy (; Inni dają mi grafy i pozdra itd

    OdpowiedzUsuń