poniedziałek, 24 października 2016

Straszymy MoviestarPlanet xD

Elo elo
320

Witam witam
Dziś będzie troche dziwny post. NIEUDANE STRASZENIE MSP z :




Zapraszam również na jej bloga KamciaAndMsp.blogspot.com.

POLECAM xD


Ok... na czym miało polecać to ,, NIBY STRASZENIE ''
Otórz niedługo jest Halloween , i tak jakoś wyszło

TAA PRZYZNAJĘ SIE TO BYL MOJ POMYSL xD DLATEGO NIEUDANY




Tak się ubrałysmy ta xD



To było straszne nie ? XD




ŻEBY WYŻULIĆ JAKĄŚ REAKCJE DOWALIŁAM TAKIM CZYMŚ ....






... TO MIAŁO BYĆ STRASZNE XD

wiem , to nie wyszło zbytnio
ale zrobiłam z siebie dałna co nie , chociaz tyle


ALE BYŁO NAWET ŚMIESZNIE
i to się liczy xD

Dziękuję ci Klaudia za pomoc xD

Mam coś specjalnego :




Mam nadzieję , że fajne nie..

Ok... dziś to na tyle , niedługo kolejny post.. może o zadaniach Halloween ?

Zobaczymy XD

Przy okazji
OKAZJA jest taka ,że wbiliśmy mi 24 lvl
I za to mega dziekuje , jestem w szoku , ze tak szybko
Ale jednak 
Bardzo dziekuje wszystkim !




                                                                   BARDZO , serio XD




Dziś to na tyle , to pa !





1 komentarz:

  1. Dziękuje, że zaprosiłaś mnie do współpracy :) Obrazek mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń