poniedziałek, 31 października 2016

HALLOWEEN 2016

Witam państwa.

Dziś nadchodzi ta upiorna HALLOWEENOWA noc co nie XD
Ok, dziś postanowiłam zrobić post.
 Na początku pokaże TOP 3 najlepiej ubranych Moviestars z okazji Halloween.

#1
Stella0104



#2
qisiel msp ( pozdrawiam kisielka XD)




#3
Klaudia25263



Wasze looki są bardzo fajne według mnie i pasują do nowego motywu na MSP, dlatego postanowiłam
je dać na bloga (:


A to jest mój look:



Może być ? XDD

Mi się nawet podoba
LUDZIE ZAŁOŻYŁAM SUKIENKE , OGARNIACIE TO BO JA NIE
Najczęściej chodzę z bardziej ,, męskich ciuchach '' ale ok xD

Hehe




Ci co nie ukończyli wszystkich zadań , POSPIESZCIE SIĘ XD ..
A zwierzak jest fajny , więc warto w sumie.

Dla tych , co jeszcze go nie zdobyli


Tak właśnie wygląda
NAZWAŁAM GO -BENIU- co nie xD

Pomysłowe powiem wam.

Ok.. dziś to będzie na tyle.
Życzę wesołego HALLOWEEN osobom , które go obchodzą
Ja tam PÓŁ na PÓŁ

A więc , będzie się zaczynało u niektórych osób chodzenie po domach i straszenie
Życzę wam dużo cukierków dla mnie XDD

No to paa XD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz