piątek, 7 października 2016

Zboki na MSP ...

Gitara siema xD
ja sie tak nie witam dziwne xdd ....

Dziś jest post który popsuje niektorym dziecinstwo , jak i mi XDD

To jest chore , ludziom tak sie nudzi ze robiom arty na przykład :




To się leczy.
Kiedy weszłam w profil tej osoby to zobaczylam cos takiego



Widzę , że lubisz loszki B)

Pomysłałam .. dobra wejde do jej pokoju , moze cos sie bedzie dziac zeby dac to na bloga
A jednak coś było XDD




Kolejka widzicie B)



Ile dziewczyn boze ...
Pozdro dla tych ktore specjalnie tu przyszly tak jak ja , zeby miec beke xD
Ja chcialam miec cos na bloga musialam.


Jakby innych tematow nie bylo..ale na prawde to jest juz nie normalne , modzi na pewno za takie 
rzeczy beda was zglaszac i sie im nie dziwie ...

MI SIĘ WYDAJE , ŻE JEŻELI  BĘDZIE CORAZ WIĘCEJ TAKICH RZECZY TO :




NORMALNA GRA ZAMIENI SIĘ W :



Ja tego bym osobiście nie chciała a wy ? ...


Wydaje mi się ,że kiedyś może modzi się tak wkurzą za nasze zachowanie że automatycznie usuną
tą grę...

Lepiej uwarzać

Dobra dziś to koniec kolejnego posta 

TO PAPA DELFINY JA WAS LUBIEM I DOBRAWIDZENIA xD <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz